A webáruházban az Ön számára is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudja tiltani, de kár lenne, mert rengeteg jó dologról maradna le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetért, kattintson az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

Termékek Menü

POP, ami nem zene, no meg a POS

Olcsó üzletberendezés blog - POP, ami nem zene, no meg a POSA POP-POS reklámmal a vásárlási döntés pillanatában találkozik a vevő, ott van a termék a szeme előtt a maga fizikai valójában.

Na de mik ezek és mire jók?

Menjünk sorban...

Mi mit jelent?

  • POS: a Point of Sales rövidítése, és az eladáshelyi reklámokat. A tényleges eladás helyére irányuló reklámokat  jelenti. (pult, pénztár)
  • POP: a Point of Purchase rövidítése, a vásárláshelyi reklámra, a vásárló döntésének helyszínére vonatkozik. (maga az üzlet)

Kinek jó ez és mire való?

  • Ezek reklámozási módszerek a nagy alapterületű, önkiszolgáló boltok elterjedésével jelentős szerephez jutottak, és elsősorban a fogyasztási cikkek értékesítésénél, azon belül is az impulzusvásárlásoknál alkalmazhatjuk jó hatásfokkal.
  • A vásárlások több mint 60%-a az eladáshelyi reklámoknak köszönhető. A POS-POP reklámanyagokat leginkább a kiskereskedelemben használják közvetlen vevőtájékoztatásra, illetve a vásárlási döntés hatásos irányítására.
  • A vásárlási döntések nagyjából 70%-a nem tervezett, és a vevő a polcok előtt dönt. Az eladáshelyi reklám eszköze elsősorban a POS anyagok széleskörű használata. A promóció, sorsolás, árleszállítás, tájékoztatás, új termék bevezetés során az instore eszköz biztosítja a forgalomnövekedést, támogatja az eladást.

POP mellett szól:

  • piacgazdaságok fogyasztóit rendkívül sok reklámimpulzus éri naponta
  • növekszik a termékek választéka
  • csökken a márkahűség
  • nagyobb az impulzusvásárlás

POS-POP eszközök funkciója:

  • figyelemfelkeltés
  • informálás
  • meggyőzés
  • emlékeztetés
  • megerősítés
  • hangulatteremtés
  • vásárlásra késztetés

Mik azok a pontok, ahol a figyelem vonzása nagyobb egy üzleten belül:

  • vitrinek
  • szemmagasságban elhelyezett termékek
  • polcsorok vége
  • ahol lelassul a vevőáramlás
  • pénztár

Üzleten belüli POP anyagok:

Mivel ezek a tárgyak közvetlen kapcsolatba kerülnek a vásárlókkal, érdeklődőkkel, és feladatuk az éppen aktuális eladandó vagy bemutatandó termék kiemelése, megjelenésükben, használhatóságukban kifogástalan minőséget kell képviselniük.

Viszont minden üzlet egyedi, különbözik a többitől. Ebből következik, hogy érdemes egyedi displayeket készíttetni. Például velünk.

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog