Hogyan tegye vevőmágnessé a kirakatát?
Nagyon sok módja van annak, hogy a kirakat értékesítési mágnes legyen. Több mint 20 éves üzletberendezői tapasztalattal azt látjuk, hogy ezek a technikák mindig működnek.
Próbálja beépíteni ezeket a tippeket a hirdetéseibe, és ezek alapján rendezze be a kirakatát!
A kirakat legyen hangsúlyos
Nagyon jó, ha a vevői helyébe tudja képzelni magát. Még jobb ha megkérdezi őket arról, mitől csábulnak el. Próbálja meg a lehető legrelevánsabb kirakat képet berendezni a számukra.
Például ha egy bizonyos híresség éppen “felkapott”, csinálhat egy svindli-szerű reklámot és hozzá egy kirakatot. Habár ez csak akkor lesz sikeres, ha vonzza a leendő vásárlókat. És persze attól is függ, hogyan változtatja a hirdetés és a kirakat többi elemét...
A kirakat legyen szórakoztató
Vajon vizuálisan vonzó a kirakat? Vajon képes a kirakat berendezése megnevettetni? Ön szerint a kirakat meggyőző? Vagy akár érzelmileg izgalmas? Ha már befektetett egy rakás pénzt, akkor legalább emlékeztesse az embereket a márkára, és üsse őket szíven! Ha ez túlmutatna az anyagi keretén, egy nagy méretű poszterrel még mindig emlékeztetheti a vevőit. Ne felejtse el, hogy a végső cél a termék vagy a szolgáltatás értékesítése, de ezt csak finoman adagolja. A leghatékonyabb hirdetések így, csendben befolyásolják az embereket..
A kirakatban legyen egy csábító ajánlat
Árengedmény a termékekből... Ez a figyelemfelkeltés legegyszerűbb módja. A vevők számára viszont nincs unalmasabb, mint az akció felirattal és % jelekkel telepingált kirakat. Tudom, hogy Ön ennél sokkal ügyesebb! Legyen merész, és csillogtassa meg a kreativitását!
A kirakat legyen rejtélyes
Azt tapasztaltuk, hogy a legerősebb kirakatok egyben a legkockázatosabbak is. Ezek valójában nem csak egy kirakat, hanem egy sor kirakat egymás mellett. A berendezés egymásra épülő jeleneteket mutat be. Egyre jobban erősítik egymást, míg végül a járókelő a valódi ajánlattal is találkozik. Egyrészt ez óriási munka, másrészt nem szabad túl sokáig feszíteni a húrt. Ebbe ne kezdjen bele egyedül, mindenképpen kérje szakember segítségét. Például a miénket.
A kirakat legyen időszerű
Rendezze át a kirakatát minden fontosabb alkalommal. Például az évszakok, különleges ünnepek, vagy akár az aktuális események szerint. Teljes mértékben hagyatkozzon a saját kreativitásáára, és úgy gondoljon a kirakatra, mint egy üres vászonra. Már csak festenie kell.
Hatásos kirakat a Olcsó Üzletberendezéstől
Ne bízza olyanra ezt a feladatot, aki nem tudja, mit csinál.
Bárcsak minden üzlethelyiség klassz lenne! De nem az.
Ehhez igényes, praktikus, modern üzletberendezésre van szükség, olyanra, ami segít az eladásban is. Partnereink üzlethelyiségéből kihozzuk a maximumot: a lehető legrövidebb idő alatt egy olyan üzletet rendezünk be, ahova szívesen mennek be a nézelődők és elégedett vásárlóként visszatérnek.
Garanciánkkal pedig minden partnerünk a legnagyobb biztonságban érezheti magát.