A webáruházban az Ön számára is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudja tiltani, de kár lenne, mert rengeteg jó dologról maradna le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetért, kattintson az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

Termékek Menü

Hogyan tegye vevőmágnessé a kirakatát?

Hogyan tegye vevőmágnessé a kirakatát?Nagyon sok módja van annak, hogy a kirakat értékesítési mágnes legyen. Több mint 20 éves üzletberendezői tapasztalattal azt látjuk, hogy ezek a technikák mindig működnek.

Próbálja beépíteni ezeket a tippeket a hirdetéseibe, és ezek alapján rendezze be a kirakatát!

A kirakat legyen hangsúlyos

Nagyon jó, ha a vevői helyébe tudja képzelni magát. Még jobb ha megkérdezi őket arról, mitől csábulnak el. Próbálja meg a lehető legrelevánsabb kirakat képet berendezni a számukra.

Például ha egy bizonyos híresség éppen “felkapott”, csinálhat egy svindli-szerű reklámot és hozzá egy kirakatot. Habár ez csak akkor lesz sikeres, ha vonzza a leendő vásárlókat. És persze attól is függ, hogyan változtatja a hirdetés és a kirakat többi elemét...

A kirakat legyen szórakoztató

Vajon vizuálisan vonzó a kirakat? Vajon képes a kirakat berendezése megnevettetni? Ön szerint a kirakat meggyőző? Vagy akár érzelmileg izgalmas? Ha már befektetett egy rakás pénzt, akkor legalább emlékeztesse az embereket a márkára, és üsse őket szíven! Ha ez túlmutatna az anyagi keretén, egy nagy méretű poszterrel még mindig emlékeztetheti a vevőit. Ne felejtse el, hogy a végső cél a termék vagy a szolgáltatás értékesítése, de ezt csak finoman adagolja. A leghatékonyabb hirdetések így, csendben befolyásolják az embereket..

A kirakatban legyen egy csábító ajánlat

Árengedmény a termékekből... Ez a figyelemfelkeltés legegyszerűbb módja. A vevők számára viszont nincs unalmasabb, mint az akció felirattal és % jelekkel telepingált kirakat. Tudom, hogy Ön ennél sokkal ügyesebb! Legyen merész, és csillogtassa meg a kreativitását!

A kirakat legyen rejtélyes

Azt tapasztaltuk, hogy a legerősebb kirakatok egyben a legkockázatosabbak is. Ezek valójában nem csak egy kirakat, hanem egy sor kirakat egymás mellett. A berendezés egymásra épülő jeleneteket mutat be. Egyre jobban erősítik egymást, míg végül a járókelő a valódi ajánlattal is találkozik. Egyrészt ez óriási munka, másrészt nem szabad túl sokáig feszíteni a húrt. Ebbe ne kezdjen bele egyedül, mindenképpen kérje szakember segítségét. Például a miénket.

A kirakat legyen időszerű

Rendezze át a kirakatát minden fontosabb alkalommal. Például az évszakok, különleges ünnepek, vagy akár az aktuális események szerint. Teljes mértékben hagyatkozzon a saját kreativitásáára, és úgy gondoljon a kirakatra, mint egy üres vászonra. Már csak festenie kell.

Hatásos kirakat a Olcsó Üzletberendezéstől

Ne bízza olyanra ezt a feladatot, aki nem tudja, mit csinál.

Bárcsak minden üzlethelyiség klassz lenne! De nem az.

Ehhez igényes, praktikus, modern üzletberendezésre van szükség, olyanra, ami segít az eladásban is. Partnereink üzlethelyiségéből kihozzuk a maximumot: a lehető legrövidebb idő alatt egy olyan üzletet rendezünk be, ahova szívesen mennek be a nézelődők és elégedett vásárlóként visszatérnek.

Garanciánkkal pedig minden partnerünk a legnagyobb biztonságban érezheti magát.

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog