A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. A "Mindent elfogadok" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához.
Termékek Menü

Top 5 vizuális népszerűsítési technika az értékesítésben

Top 5 visual merchandising technikaMivel huszon éve üzletek berendezésével foglalkozunk, megértem, hogy a termékmegjelenítés gondot okozhat. Pedig nem ördögtől való feladat ám! A jó vizuális merchandising segítségével növelni lehet az értékesítést, és még inkább képes lesz arra, hogy az árut a lehető legmagasabb kiskereskedelmi árréssel értékesítse tovább. Mindezt azért, mert segít megteremteni a legjobb benyomást az üzletéről, és segít motiválni az ügyfeleket, hogy vásároljanak.

Ha szeretné növelni az eladásokat és a nyereséget, azt javaslom, hogy olvassa tovább ezt a cikket. Megmutatom azt ma alkalmazott 5 legelismertebb és leghatékonyabb vizuális promóciós technikát, amik az Ön üzletét is új szintre emelik.

1. Árukínálók a folyosók végeinél és a pénztáraknál

A folyosók végeinél, különösen a kassza felőli oldalon nagyon hatékony a termékkihelyezés. A vásárlók sorban állás közben is nézelődnek, így igencsak esélyes, hogy valami innen is bekerül a kosarukba. Ezekre a helyekre tegyen olyan olcsóbb terméket, amikre az Ön ügyfelei egyszerűen nem tudnak nemet mondani.

Az itteni árukínáló állványok segítenek megragadni a vásárlók figyelmét, és rendkívül hatékonyak, ha a vásárlás ösztönzését nézzük.

2. Alkalmazza a “micro-merchandising”-ot

Ez egy csúnya nevű, de általánosan használt technika a vizuális megjelenítésben. Ennek alkalmazásával az Ön vásárlója a polchelyen a konkrét termékre fordít nagyobb figyelmet. Ez úgy érhető el legegyszerűbben, hogy az adott helyen egy másik típusú lámpatestet vagy polcot használ, mint a többi a folyosón.

3. Tematikus displayek

Az emberek egyszerűen szeretik az újdonságokat. Ünnepekkor, a különböző alkalmakkor az ezek segítségével irányított vásárlók az értékesítők álma. Képzelje csak el: egy hatalmas karácsonyfa két oldalán a legújabb Barbie baba és Transformers figurák displayei vannak, előtte a Mikulás ül, és a gyerekeket lefényképezik vele.. Ezek után pedig válaszoljon saját magának. Vajon mit kapnak a lányok, és mit kapnak a fiúk karácsonyra?

4. Használjon interaktív értékesítési eszközöket

Vannak olyan gépek, amelyek automatizálják a bolt működését. Hála az érintőképernyős monitoroknak és számítógépes szoftvereknek, a vásárlók kiszolgálhatják magukat, vagy várakozás helyett azonnal információhoz jutnak a termékkel kapcsolatban. Azt azért fontosnak tartom megjegyezni, hogy egy szakképzett, jól felkészült, kedves és mosolygós eladót semmilyen gép vagy üzletberendezés sem pótolhat.

5. A megfelelő iránymutató jelzések

Ha nagy területű az üzlete, a vevői igazán értékelni fogják az irányjelző táblákat. Ezek segítségével könnyebb tájékozódni. Elég csak felfelé pillantani, és máris tudja a vevője, melyik soron milyen árut talál..

Következtetés:

A hatékony vizuális merchandising technikák valóban segítenek növelni az értékesítést. Alkalmazza a fenti technikákat, és garantálom, hogy észre fogja venni a növekedést..

Ez csak néhány tipp, ami segít Önnek több ügyfelet szerezni. További egyszerű, könnyen megvalósítható ötletekért azt javaslom, olvassa el a többi blogbejegyzésünket is. És ne bízza olyanra ezt a feladatot, aki nem tudja, mit csinál.

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog