Top 5 vizuális népszerűsítési technika az értékesítésben
Mivel huszon éve üzletek berendezésével foglalkozunk, megértem, hogy a termékmegjelenítés gondot okozhat. Pedig nem ördögtől való feladat ám! A jó vizuális merchandising segítségével növelni lehet az értékesítést, és még inkább képes lesz arra, hogy az árut a lehető legmagasabb kiskereskedelmi árréssel értékesítse tovább. Mindezt azért, mert segít megteremteni a legjobb benyomást az üzletéről, és segít motiválni az ügyfeleket, hogy vásároljanak.
Ha szeretné növelni az eladásokat és a nyereséget, azt javaslom, hogy olvassa tovább ezt a cikket. Megmutatom azt ma alkalmazott 5 legelismertebb és leghatékonyabb vizuális promóciós technikát, amik az Ön üzletét is új szintre emelik.
1. Árukínálók a folyosók végeinél és a pénztáraknál
A folyosók végeinél, különösen a kassza felőli oldalon nagyon hatékony a termékkihelyezés. A vásárlók sorban állás közben is nézelődnek, így igencsak esélyes, hogy valami innen is bekerül a kosarukba. Ezekre a helyekre tegyen olyan olcsóbb terméket, amikre az Ön ügyfelei egyszerűen nem tudnak nemet mondani.
Az itteni árukínáló állványok segítenek megragadni a vásárlók figyelmét, és rendkívül hatékonyak, ha a vásárlás ösztönzését nézzük.
2. Alkalmazza a “micro-merchandising”-ot
Ez egy csúnya nevű, de általánosan használt technika a vizuális megjelenítésben. Ennek alkalmazásával az Ön vásárlója a polchelyen a konkrét termékre fordít nagyobb figyelmet. Ez úgy érhető el legegyszerűbben, hogy az adott helyen egy másik típusú lámpatestet vagy polcot használ, mint a többi a folyosón.
3. Tematikus displayek
Az emberek egyszerűen szeretik az újdonságokat. Ünnepekkor, a különböző alkalmakkor az ezek segítségével irányított vásárlók az értékesítők álma. Képzelje csak el: egy hatalmas karácsonyfa két oldalán a legújabb Barbie baba és Transformers figurák displayei vannak, előtte a Mikulás ül, és a gyerekeket lefényképezik vele.. Ezek után pedig válaszoljon saját magának. Vajon mit kapnak a lányok, és mit kapnak a fiúk karácsonyra?
4. Használjon interaktív értékesítési eszközöket
Vannak olyan gépek, amelyek automatizálják a bolt működését. Hála az érintőképernyős monitoroknak és számítógépes szoftvereknek, a vásárlók kiszolgálhatják magukat, vagy várakozás helyett azonnal információhoz jutnak a termékkel kapcsolatban. Azt azért fontosnak tartom megjegyezni, hogy egy szakképzett, jól felkészült, kedves és mosolygós eladót semmilyen gép vagy üzletberendezés sem pótolhat.
5. A megfelelő iránymutató jelzések
Ha nagy területű az üzlete, a vevői igazán értékelni fogják az irányjelző táblákat. Ezek segítségével könnyebb tájékozódni. Elég csak felfelé pillantani, és máris tudja a vevője, melyik soron milyen árut talál..
Következtetés:
A hatékony vizuális merchandising technikák valóban segítenek növelni az értékesítést. Alkalmazza a fenti technikákat, és garantálom, hogy észre fogja venni a növekedést..
Ez csak néhány tipp, ami segít Önnek több ügyfelet szerezni. További egyszerű, könnyen megvalósítható ötletekért azt javaslom, olvassa el a többi blogbejegyzésünket is. És ne bízza olyanra ezt a feladatot, aki nem tudja, mit csinál.