A webáruházban az Ön számára is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudja tiltani, de kár lenne, mert rengeteg jó dologról maradna le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetért, kattintson az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

Termékek Menü

Így legyen bevételed a hőségben! - eladáshelyi ötletek forró nyári napokon

Itt a nyár! Nagyobb bevétel nyáron - Olcsó üzletberendezés blog

Magyarország egy részére már ki is adták az első hőségriadót, és várhatóan idén nem ez lesz az utolsó. A plázában megy a légkondi, hűvös van, így az emberek oda menekülnek a leégés és a forróság elől.

Bár ennek a plázában lévő üzlettulajdonosok örülnek, a bevásárló utcákon, belvárosban lévő üzletek tulajdonosai közel sem ennyire. És sokan nem tudják, hogy mit is tehetnének, hogy az emberek náluk (is) vásároljanak. Ebben a cikkben erre adunk néhány hasznos ötletet.

Nyitvatartási idő

A melegedő időben a nyitvatartást ki lehet tolni az esti órákban. Ez a nyári időszakban még jobban előjön, hiszen az esti órákban lesz kellemes az idő ahhoz, hogy az emberek az utcákon sétáljanak. Akár este 8 körül is szívesen korzóznak a fashion street-eken és a belvárosban. Nem szerencsés, ha ebben az időben csupa bezárt üzletet találnak hiszen lehet, hogy éppen impulzus vásárlással ha megtetszik valami a kirakatban, meg is veszik az emberek - mert a bolt éppen nyitva van. Ha mégsem tudunk vagy szeretnénk nyitva lenni ebben az esti időszakban, mindenképpen jól kommunikáljuk, hogy másnap este meddig találja az üzletet nyitva - hogy akkor már tudatosan jöjjön vissza a boltba.

Ha a nyitvatartást kitoljuk - és a munkaidőt és a munkatársak pihenését is biztosítani szeretnénk, ebben az időszakban tarthatunk hosszabb ebédszünetet is. Ez azért szerencsés, mert a dél körüli órákban a hőségre való tekintettel az emberek nem mennek az utcákra. Nem is javasolt az UV sugárzás és a könnyű leégés miatt.

Evening / Night Shopping

Ki mondta, hogy a fenti két akció lehetőség csak a plázákban megvalósítható? Csinálhatjuk ezt az akciónkat egyedül is, ha elég nagy és már jól működő, ismert az üzletünk.

Ha nem vagyunk biztosak magunkban, az összefogás lehet a megoldás: 4-5 egymás mellett lévő üzlet vagy egy egész utcányi bolt közösen is hirdethet ilyen akciót - így az üzletek egymást erősítve hatásosabb reklámkampányt bonyolíthatnak le.

Ilyen belvárosi üzletek összefogásra Magyarországon több városban is találunk példákat. Egyik kiváló - hivatalos keretek között is megvalósított - minta a győri, ahol a barokk belváros üzletei összefogva próbálnak a a vevők kegyeiért küzdeni.

Víz, víz, víz

Internetről, rádióból, tévéből, újságból azt halljuk, hogy a forró napokon rettentő fontos a megfelelő folyadékbevitel és a szokásos mennyiség két-háromszorosát is el kell fogyasztani. A nagy melegben az üzletek részéről nagyszerű akció lehet, ha a betérőknek vagy az üzlet előtt elhaladóknak 1-1 pohár, vagy kis üveges hűtött vizet osztanak.

Ennek kivitelezésére több verzió lehetséges. Lehet vízadagoló automatát bérelni, és ezekben a napokban több vizet is igényelhetünk pluszban a beszállítóktól. (Egyik ilyen vízadagoló automata pl. Aqua Vital , de a piacon rengeteg cég kínál hasonló szolgáltatást.)

Ha nem akarunk automatát bérelni, és csak ezekben a napokban szeretnénk hűsítőt adni a vásárlókak, választhatjuk a kis üveges - 3 vagy 5 dl.-es - ásványvizet. Ha ezt a megoldást választjuk figyelhetünk arra is, hogy szénsavas és mentes vizet is adhatunk, így még kedvesebb lehet a gesztus.

A víz mellé mindenképpen adjunk valami bónt vagy kupont az üzletünkről, boltunkról, amivel vagy csak simán hirdetjük azt egy üzenet kíséretében, vagy speciális akciót is biztosíthatunk vele. Például ha a vásárló a következő 2 hétben betér üzletünkbe és vásárol (és regisztrál nálunk adataival), akkor az egyik termékünket kedvezményesen vásárolhatja meg.

Gondoljunk a kutyákra is!

Nem csak az embereknek okoz problémát a hőség, a kutyáknak is szükséges a megfelelő folyadékbevitel - és ezt üzlettulajdonosként ki is használhatjuk! Tegyünk ki egy itatóedényt a bolt bejáratához, vagy a kirakathoz. Innen indul a varázslat! A kutyák ösztönösen oda fognak menni inni belőle. A gazdik követik a kutyákat, odamennek a kirakathoz. Önmagában már ez is jó, hiszen a kutyatulajdonos elkezd nézelődni a kirakatban. Ha ezt meg akarjuk fejelni, kitehetünk egy erre a szituációra megírt frappáns üzenetet, és ennek segítségével a “gyanútlan sétálgatót” be is csábíthatjuk a boltunkba.

A fenti példákon kívül számtalan más ötletet is kitalálhatunk, ami speciálisan egy-egy üzlettípusnál válhat be. Mindenkit arra bíztatunk, ötleteljenek, kérdezzék meg a vásárlóikat, minek örülnének ebben a nagy melegben! (a “Hűsítő árakon” kívül :) )! Biztosan kapunk pár használható ötletet tőlük is.

Ha hasznosnak találta ezt a bejegyzést, a lenti közösségi gombok segítségével ossza meg ismerőseivel is!

Kitartást kívánok a forró nyári napokra - hisz lesz még idén tél is!

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog