Az eredményes kirakat berendezésének legegyszerűbb módja
Több száz kirakat berendezése után egyvalamit biztosan tudok: egy frissen átrendezett kirakat növeli a forgalmat.
Egy új kirakat mindig érdekes, az emberek lelassítanak, megállnak előtte. Ha jól néz ki bemennek a boltba, és odabent bizony vásárolnak is. Többet.
Sokkal többet.
Nemrég folyamatos növekedésről szóló hírek röppentek fel. A jó hír hallatán arra gondoltam, megmutatom hogy hogyan fordíthatja Ön is a saját malmára a vizet.
Egyszerű: új kirakattal.
Ebben a cikkben pedig megmutatom, milyen előnyei vannak az átrendezett kirakatnak. Meg persze azt is, hogy hogyan érdemes nekiállni.
Hozzon életet a megfáradt üzletébe
A vállalkozás tulajdonosaként biztos akar lenni abban, hogy az üzlete mindig jól néz ki? Egy bizonyos idő után szükség van a kirakat frissítésére. Itt az ideje, hogy felrázza, főleg ha már régen rendezte át. A cél újraéleszteni a kiskereskedelmi üzletet egy gyönyörű kirakattal.
Kapjon nagyobb hangsúlyt az áru
Egy vonzó kirakatban sok mindent meg tud változtatni, beleértve a termékek bemutatásának módját is. Napjainkban nagyon erős a verseny, és bizony nem az számít, hogy milyen nagyszerű a termék. Ez ma már nem elég, pláne ha nem fordít kellő figyelmet a termékek bemutatására. Ha nagyobb hangsúlyt fektet erre, jobb üzleti eredményeket fog elérni.
Gyűjtsön új ügyfeleket és szerezze vissza a régieket
Nagyon fontos szerepet játszik az első benyomás, és Ön is pontosan tudja, hogy az a járókelők először az üzlet kirakatát látják meg. Ha ez vonzó, a potenciális ügyfelek a boltot belülről is megnézik. A szemet gyönyörködtető kirakat minden bizonnyal új ügyfeleket fog toborozni, és segít visszanyerni a régieket.
10 tipp a hatékonyabb kirakati megjelenéshez
Míg egy könyvet nem lehet megítélni a borítója alapján, addig sokat elárulnak a boltok kirakatai. Úgy gondoljon rájuk, mint a 3D óriásplakátokra, melyek kiemelik a bolt arculatát. Ez lehet trendi, előkelő, szórakoztató, vagy éppen kifinomult.
Szóval itt van a 10 kedvenc tippem:
- Ne vigye túlzásba. A kevesebb több, amikor kirakatról beszélünk. A zsúfolt kirakat kevésbé vonzó a szemnek, és még a termékek is “elvesznek” benne.
- Tegye az árut a fókuszpontba. Látott már olyat, hogy mindenki emlékszik a tévés reklámra, mégse tudja senki hogy mi volt az áru? Ne kövesse el ugyanezt a hibát a kirakatban.
- Hangsúlyozza a termékeket jó világítással. A cél az, hogy kiemelje a termékeket a kirakatban. Ha egy márka-kirakatot rendez be, ne az egyes termékeket emelje ki, hanem egységes, átfogó világítást alkalmazzon.
- Rakja kazalba a termékeket, vagy használja a piramist. Helyezze az árut a kirakatban változó magasságokba és mélységekbe, így jobban megragadja a vásárlók figyelmét, és a teljes kirakat hívogató lesz a szemnek.
- Tréfálkozzon a kirakati babákkal. Ha próbababákat is használ, állítsa azokat érdekes pózokba, és győződjön meg arról, hogy mindegyik jól megvilágított és jól látható az ügyfelek számára.
- Legyen kreatív. Engedje szabadjára a fantáziáját, és hívja be az ügyfeleket a boltba, innovatív, vonzó, és lenyűgöző megjelenéssel.
- Ne felejtse el a témákat. Tartsa szem előtt az aktualitásokat. Például Valentin-nap, húsvét, iskolakezdés, Halloween, karácsony környékén ezek szerint díszítse a kirakatot.
- Mutassa meg a kirakatot a járművezetőknek is. Ha a potenciális vásárlók autóval hajtanak el Ön előtt, lehetőleg legyen nagyobb a kirakata, és használjon több színt, hogy felhívja az ő figyelmüket is.
- Használjon háttereket. Ezek hasznos eszközök a drámai kirakatok létrehozására, és elválasztják a kirakatot a bolttól.
- Töltse fel a kirakatot a kiemelt termékekkel. Ne húzza fel az ügyfeleit olyan termék mutogatásával, amiből nincs elég raktáron.
Ha elkezd dolgozni a kirakaton, menjen ki az üzletből. Kívülről nézve az üzletet gyakran jobb ötletek fognak az eszébe jutni.
Vajon megragadja a figyelmet? Elég egyértelmű a téma?
Finomítsa addig a kirakatot, míg meg nincs a kívánt eredmény. Változtassa és frissítse gyakran. Az idő, amit erre fordít, gyorsan megtérül a megnövekedett vásárlói forgalom - és a megnövekedett eladások következtében.
Következtetés
Több, mint világos, milyen hasznos egy új kirakat. Teljesen felfrissíti az üzletet, és az összes termék a legszebb módon jelenik meg. Ennek eredményeként sok új ügyfelet szerez, és a régi vásárlói is el lesznek ragadtatva. Mindez pedig nagyobb bevételhez vezet...