A webáruházban az Ön számára is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudja tiltani, de kár lenne, mert rengeteg jó dologról maradna le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetért, kattintson az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

Termékek Menü

Az eredményes kirakat berendezésének legegyszerűbb módja

Olcsó üzletberendezés blog - Az eredményes kirakat berendezésének legegyszerűbb módjaTöbb száz kirakat berendezése után egyvalamit biztosan tudok: egy frissen átrendezett kirakat növeli a forgalmat.

Egy új kirakat mindig érdekes, az emberek lelassítanak, megállnak előtte. Ha jól néz ki bemennek a boltba, és odabent bizony vásárolnak is. Többet.

Sokkal többet.

Nemrég folyamatos növekedésről szóló hírek röppentek fel. A jó hír hallatán arra gondoltam, megmutatom hogy hogyan fordíthatja Ön is a saját malmára a vizet.

Egyszerű: új kirakattal.

Ebben a cikkben pedig megmutatom, milyen előnyei vannak az átrendezett kirakatnak. Meg persze azt is, hogy hogyan érdemes nekiállni.

Hozzon életet a megfáradt üzletébe

A vállalkozás tulajdonosaként biztos akar lenni abban, hogy az üzlete mindig jól néz ki? Egy bizonyos idő után szükség van a kirakat frissítésére. Itt az ideje, hogy felrázza, főleg ha már régen rendezte át. A cél újraéleszteni a kiskereskedelmi üzletet egy gyönyörű kirakattal.

Kapjon nagyobb hangsúlyt az áru

Egy vonzó kirakatban sok mindent meg tud változtatni, beleértve a termékek bemutatásának módját is. Napjainkban nagyon erős a verseny, és bizony nem az számít, hogy milyen nagyszerű a termék. Ez ma már nem elég, pláne ha nem fordít kellő figyelmet a termékek bemutatására. Ha nagyobb hangsúlyt fektet erre, jobb üzleti eredményeket fog elérni.

Gyűjtsön új ügyfeleket és szerezze vissza a régieket

Nagyon fontos szerepet játszik az első benyomás, és Ön is pontosan tudja, hogy az a járókelők először az üzlet kirakatát látják meg. Ha ez vonzó, a potenciális ügyfelek a boltot belülről is megnézik. A szemet gyönyörködtető kirakat minden bizonnyal új ügyfeleket fog toborozni, és segít visszanyerni a régieket.

10 tipp a hatékonyabb kirakati megjelenéshez

Míg egy könyvet nem lehet megítélni a borítója alapján, addig sokat elárulnak a boltok kirakatai. Úgy gondoljon rájuk, mint a 3D óriásplakátokra, melyek kiemelik a bolt arculatát. Ez lehet trendi, előkelő, szórakoztató, vagy éppen kifinomult.

Szóval itt van a 10 kedvenc tippem:

  1. Ne vigye túlzásba. A kevesebb több, amikor kirakatról beszélünk. A zsúfolt kirakat kevésbé vonzó a szemnek, és még a termékek is “elvesznek” benne.
  2. Tegye az árut a fókuszpontba. Látott már olyat, hogy mindenki emlékszik a tévés reklámra, mégse tudja senki hogy mi volt az áru? Ne kövesse el ugyanezt a hibát a kirakatban.
  3. Hangsúlyozza a termékeket jó világítással. A cél az, hogy kiemelje a termékeket a kirakatban. Ha egy márka-kirakatot rendez be, ne az egyes termékeket emelje ki, hanem egységes, átfogó világítást alkalmazzon.
  4. Rakja kazalba a termékeket, vagy használja a piramist. Helyezze az árut a kirakatban változó magasságokba és mélységekbe, így jobban megragadja a vásárlók figyelmét, és a teljes kirakat hívogató lesz a szemnek.
  5. Tréfálkozzon a kirakati babákkal. Ha próbababákat is használ, állítsa azokat érdekes pózokba, és győződjön meg arról, hogy mindegyik jól megvilágított és jól látható az ügyfelek számára.
  6. Legyen kreatív. Engedje szabadjára a fantáziáját, és hívja be az ügyfeleket a boltba, innovatív, vonzó, és lenyűgöző megjelenéssel.
  7. Ne felejtse el a témákat. Tartsa szem előtt az aktualitásokat. Például Valentin-nap, húsvét, iskolakezdés, Halloween, karácsony környékén ezek szerint díszítse a kirakatot.
  8. Mutassa meg a kirakatot a járművezetőknek is. Ha a potenciális vásárlók autóval hajtanak el Ön előtt, lehetőleg legyen nagyobb a kirakata, és használjon több színt, hogy felhívja az ő figyelmüket is.
  9. Használjon háttereket. Ezek hasznos eszközök a drámai kirakatok  létrehozására, és elválasztják a kirakatot a bolttól.
  10. Töltse fel a kirakatot a kiemelt termékekkel. Ne húzza fel az ügyfeleit olyan termék mutogatásával, amiből nincs elég raktáron.

Ha elkezd dolgozni a kirakaton, menjen ki az üzletből. Kívülről nézve az üzletet gyakran jobb ötletek fognak az eszébe jutni.

Vajon megragadja a figyelmet? Elég egyértelmű a téma?

Finomítsa addig a kirakatot, míg meg nincs a kívánt eredmény. Változtassa és frissítse gyakran. Az idő, amit erre fordít, gyorsan megtérül a megnövekedett vásárlói forgalom - és a megnövekedett eladások következtében.

Következtetés

Több, mint világos, milyen hasznos egy új kirakat. Teljesen felfrissíti az üzletet, és az összes termék a legszebb módon jelenik meg. Ennek eredményeként  sok új ügyfelet szerez, és a régi vásárlói is el lesznek ragadtatva. Mindez pedig nagyobb bevételhez vezet...

Tartalomhoz tartozó címkék: Blog